maandag 23 oktober 2017

De grens is bereikt!

Opeens was ik weg. Maanden! zag ik toen ik de foto's voor dit bericht in een mapje deed. Af en toe even kijkend op bloglovin' en te weinig reagerend op de berichten van jullie. Tijd die ik even nodig had. Op zoek naar het geluk. Het leven zat me op de hielen.


En toen was daar het bericht op het blog van Ogenzalf. De exacte tekst kan ik niet meer vinden maar het eindigde met (ongeveer) de woorden dat je er vooral voor moet zorgen dat thuis (met je gezin) de plek is waar je gelukkig bent. Een open deur waar ik eindelijk door naar binnen liep. Met mijn rug richting de tuintjes van de buren die ik altijd maar groen wilde kleuren. 
Dus ik ging aan de slag met mezelf, het huis en mijn eigen tuin. Vorige week viel het laatste puzzelstukje op zijn plaats. De grens ik bereikt. Ik heb het leven weer ingehaald. 


Ik zei nog uitdrukkelijk "Jongens doe geen moeite want mij pesten jullie er niet mee". Maar toegegeven was het toch wel als slagroom op mijn zelfgebakken appeltaart :)

(de cactussen kreeg ik voor mijn verjaardag)

11 opmerkingen:

  1. Lieve Nicole, van harte gefeliciteerd met je magische 50. En wat leuk om te zien dat het nog heeeeel lang zal duren voor je er zo uitziet als je opblaas-Sarah. Ik heb je gemist met je blogberichten, ook al hebben we ook op een andere manier contact.
    Op 29 juli schreef ik: "En vergeet niet om juist thuis te genieten, want daar is onze basis." Deze woorden heb ik ook voor mijzelf opgeschreven. In mijn puberteit las ik in een boek over onze twee benen; een standbeen dat goede aarde moet hebben, vertrouwen en gekendheid en dan pas kan het tweede been de wereld ingaan. Zoiets...
    Anyway, je ziet er blij, trots en tevreden uit XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! En zo te lezen weer vol vertrouwen op naar de tweede helft van de eeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze bijzondere mijlpaal! En ja, ik miste je ook, je leuke blogjes en alles! Fijn dat je er weer bent, ga door met je leven en doe het op jouw manier, dat is de juiste!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom terug en van harte proficiat met je nieuwe levensjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte met je verjaardag.
    Blij je weer te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag en join the club! Ik ben nu exact 2 maanden 50 en het is nog wennen maar die 50 heb ik toch al gehad ;) .
    Hop naar de volgende 50!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!! Je ziet er eigenlijk veel beter uit dan 50 hoor!
    En wat leuk om je weer op je blog te lezen! Bedankt om toch af en toe bij mij een leuke reactie achter te laten x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd én welkom terug in de blogland!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker late reactie van mij, maar ook ik ben blij weer een blogberichtje (zelfs twee) van je te zien/lezen! Bloglovin’ en ik zijn geen vrienden en dus moest ik op een andere manier getriggerd worden. En... jouw lieve frequente reacties op mijn blogs vielen me op. Nu had ik al eerder vergeefs gekeken, maar nu... was het raak. Fijn!
    En vooral de reden dat je terug bent is fijn. Houd 1 been thuis en 1 been op het goede pad!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen